شرکت قطره نگار

معرفی شرکت قطره نگار

پرسنل فنی این شرکت از قدیمی ترین نفرات فنی شرکت ایماجیران تشکیل شده است و اکنون با بیش از ۲۰ سال سابقه عملی   موفق به دستیابی عنوان برترین تیم فنی دستگاههای جت پرینتر ایماژ (IMAJE) در ایران گردیده است .

این شرکت آماده است تا خدمات صادقانه خود را به تمامی متقاضیان عزیز ارایه دهد و در جهت کاهش  هزینه های اولیه تولید کوشا باشد .

لازم به توضیح است که عرضه قطعات یدکی دستگاه ، سرویس مناسب و کارآمد از طرف این شرکت موجب دور ماندن هر گونه نگرانی از عدم پوشش سرویسی از طرف شرکت های دیگر می باشد .

شرکت قطره نگار در طول سالیان اخیر با فعالیت چشمگیر خود در زمینه سرویس و خدمات جت پرینتر ایماژ (JETPRINTER  IMAJE) موفقیت های بزرگی به دست آورده است ، که فواید آن برای بخش تولید( خطوط تولید ) نیز پر اهمیت می باشد.

printer-jetprinter

پایین آمدن قیمت مجازی جوهر و حلال ، شکستن انحصار شرکت های سازنده دستگاه ، در دسترس بودن یک منبع بی طرف و ماهر جهت مشاوره و بررسی عیوب اظهار شده بر روی دستگاه های جت پرینتر و جلوگیری از تعویض بدون علت قطعات دستگاه ، ارایه آموزش به اپراتورهای خطوط تولید جهت پایین آمدن زمان توقف خط تولید در اثر معایب دستگاه های جت پرینتر از نکات بارز این فعالیت می باشد .

در ضمن این شرکت آماده عرضه مواد مصرفی باکیفیت بالا برای انواع دستگاه های جت پرینتر ایماژ می باشد ، در ضمن امکان ارایه سرویس و قطعات در سریعترین زمان ممکن نیز وجود دارد.

پشتیبانی فنی و رفع مشکلات اپراتوری

همواره یکی از شایع ترین مشکلات کارخانجات بروز اشکال در جت پرینتر می باشد. که ما بر این باور هستیم که بالای ۹۵ درصد این مشکلات موارد مربوط به خطاهای اپراتور دستگاه می باشد.

لذا در این راستا به جهت تسهیل در خدمات و سرویس دهی تیمی متخصص و آموزش دیده را به جهت رفع مشکلات اپراتوری از طریق تلفن و یا اینترنت به خدمت گرفتیم . تا با سرعت هر چه تمام تر نسبت به رفع مشکلات دستگاه اقدام نماییم .

پشتیبانی فنی از طریق اینترنت

مبنا و زیربنای این سرویس بر اصلی ساده اما بسیار مهم استوار است:

نرم افزار جت پرینترهای  شرکت قطره نگار که در واقع راهبری دستگاه شما را بعهده دارد، مجهز به یک عملکرد از راه دور است که امکان اجرای گستره کامل و وسیعی از خدمات را از طریق اینترنت برروی جت پرینتر شما فراهم می‌کند.

به محض آنکه اتصال شما با اینتر نت برقرار گردد ، یک متخصص قادر خواهد بود تا با مجوز شما به سیستم دسترسی یابد و از آن طریق به ارائه کمک که شامل کلیه خدمات نرم افزاری و اپراتوری مانند پیغام نویسی ، تنظیمات چاپ ،و دیگر اموزش های مربوطه بپردازد.

خدمات سرویس از راه دور با ارائه یک پشتیبانی سریعتر موجب کاهش چشمگیر زمان‌های وقفه و افزایش بهره‌وری و بازده تولید جت پرینتر ایماژ شما می‌گردد.

خدمات و پشتیبانی اینترنتی جت پرینتر برای شرکت‌های خارج ازکشور وشهرستان‌ها نیز می‌تواند ازاین طریق توسط متخصصین انجام پذیرد.

اهداف قطره نگار

این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه ایرانی و همکاری با شرکتهای معتبر در قالب نمایندگی ، ارتباطات گسترده ای با سازندگان ماشین آلات اروپایی و آسیایی برقرار نموده و  جهت تامین تجهیزات و خطوط بسته بندی با صنایع غذایی ، شیمیایی و بهداشتی همکاری می نماید.

این شرکت با سابقه طولانی در امور مشاوره ، انتخاب ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش ماشین آلات بسته بندی جهت انواع محصولات مانند : بیسکوئیت ، کیک ، شیرینی و شکلات و … فعالیت می نماید.

جت پرینتر

تلفن شرکت:        ۰۲۶۳۶۵۴۷۶۷۰

فکس:                  ۰۲۶۳۶۵۱۱۳۶۳

علیمرادی:           ۰۹۱۲۷۶۹۳۸۳۶

پست الکترونیک: ahmad42alimoradi@yahoo.com